Sunday 3 September 2017

Dziennik Forex


21 maja 2014, 15:41 Moja przygoda z forexem zacza si 12 lutego 2014r (dzie moich urodzin, wtedy pierwszy raz zderzyem si z tym wiatem - przypadek nie sdz). Gwnie opieram si w swoim sposobie gry na Price Action z wolumenem. Od 2 miesicy regularnie wicz na koncie demo i cay czas si ucz. Myl, e na prawdziwe konto przeskocz za jakie 2-3 miesice albo i pniej. Mam nadziej, e nie zniechci Was fakt grania na demo do oceny i komentowania tego dzienniczka Gram na EURUSD, GBPUSD i USDJPY z uwagi na korelacje midzy nimi jak i przeciwnoci. Gwnie skupiam e na Edku MM: Do 3 kapitau na jedn transakcj, max. 2 wejcia dziennie (nawet jakby 3 to by najlepszy setup na wiecie) bez wzgldu na wynik. Gram tak, poniewa zauwayem u siebie w gowie jakie dziwne emocje ju po droim wejciu RR zawsze mínimo 21, nigdy nie gram 11 cho czasami zdarza mi si zamkn pozycje wczeniej z uwagi na ksztatujce e wieczki w czasie rzeczywistym Prowadzenie pozycji: Para jest teraz mj najwikszy Problema eu mam nadziej, e dez dzienniczek pomoe mi doj do wprawy. Generalnie para staram si ustawia sl jak najbliej ale w logicznych granicach. Nigdy nie przesuwam SL z myl, e cena jeszcze pjdzie w moj stron Mam problema z przestawianiem zlecenia stop, gdy cena ju quotleciquot no ale o tym jeszcze pewnie wspomn nie raz. Na luzie o forex tutaj Dziennik transakcji Kostucha) 21 maja 2014, 15:56 Moje dzisiejsze zagrywki: Kabel - otwarcie pozycji dugiej 13:40:05. Nie wiem co mnie podkusio eby tam szuka nie wiadomo czego W kadym razie byem kilka pipsw na plus eu kiedy zdaem sobie spraw, e z tego ruchu chleba nie bdzie para przestawiem zlecenie parar bardzo blisko i zamkno mnie kilka minut pniej na 28. Na szczcie nie straciem ale po co ja tam wchodziem to niewiem. Edek - Drugie wejcie dzisiaj to ksikowy przykad i jeden z moich ulubionych setupw. Otwarcie pozycji krtkiej po mocnych spadkach o 15:37:20. Delikatna realizacja zyskw i bach dalej w d. Zyskaem 48 punktw a mogem conajmniej 100 gdybym nie zajaopowa z przedwczesnym przestawieniem zlecenia parar bardzo blisko (musz bardziej ufa swojej strategii bo cena rzeczywicie dosza centralnie tam gdzie si spodziewaem i miaem tp W kadym razie jestem dzi na mais 74 z czego si kompletnie nie ciesz bo Pierwsze wejcie z dupy drugie zajaopowane. No nic jedziemy dalej z koksem Na luzie o forex tutaj 21 maja 2014, 19:26 Cze. Wyniki podawaj w pipsach nie w skoro nie podae nawet kwoty jak operujesz ycz powodzenia, pozdrawiam Sem dor, sem ganho 22 Maja 2014, 15:26 Dzi wejcie w shorta na kablu o 13:45:36. Niestety zapanie SL na - 11 pips. Zacz tworzy si prostokt mylaem e niebawem dalej poleci niestety cena jeszcze dugo e odbijaa aw kocu dotkna sl. Troch za wczesne Nós não conseguimos o que você quer. Por favor, não deixe de pagar. Por favor, não hesite em usar o nosso site. Tak, po co tak Devido ao pozycje na demo Wicej szkody w gowie jak poytku. Klikaj demo z depo 1000 zl i taki volumen jakim bdziesz gra. Co czuje, e niedugo mj depo si sam ustabilizuje na poziomie 1000 z ale masz racj. Wczeniej wiczyem z ma kwot i mniejsze transakcje. Por moe do tego wrc albo chocia przestawi si na mniejsze transakcje. Jak na 12 pipsach zrozumiae quotfundamentalne zachowanie rynku quot to czapki z gw. Przynajmniej ja zdejmuj. Tak mi si powiedziao chodzio o konkretny przypadek i dlaczego dana waluta w parze cignie w d Ponadto zagrae 1 lotem na 3 stopa (2000 z3 666) SL 2 p, Statystycznie bdzie na 95 katastrofa. Mgby para rozwin PS. Dodam, e obecnie mam na koncie demo ok. 3500. Para nie zoliwo tylko dowiadczenie i obserwacja. Chyba e jeste nowym geniuszem. Moe w czym si myl Dziki za komentarz Takie wanie opinie s dla mnie najwaniejsze. Ja dopiero zaczynam zabaw. 3 miesice temu zainteresoway mnie opcje binarne i w cigu nastpnego miesica przeskoczyem na forex. Kiedy tylko mam woln chwil to ucz si, czytam i pykam na demo. Wiem, e popeniam mnstwo bdw ale czuje e to temat dla mnie Raczej geniuszem nie jestem wic hyle swj ty dzib po wicej informacji Na luzie o forex tutaj19 lis 2014, 15:03 Umacnia si, to wida. Czasem jednak gdzie musi zawrci. LT para dobre miejsce. Poza tym musz troch pogwkowa, poniewa troch gram PA e nie jestem w tym mistrzem. Troch z uyciem rednich i tu mam wiksze dowiadczenie. Kolejne zagrania bd wic w oparciu o rednie a PA bd rysowa do pomocy. Z czasem bd mg podejmowa decyzje w oparciu o cen. Um moz pozostan przy hybrydzie. Istotne s wyniki. Jeli czytanie horoskopw usprawnioby mj handel, moliwe e zaczbym je czyta Swing Trading em duas frases: Nos mercados extrorescentes, compre a fraqueza quando retorna à força. Nos mercados contra a queda, vender a força, pois retorna à fraqueza. 19 lis 2014, 16:32 Na DT nie wchodz. Straszna sieczka tam jest. Ciko oddzieli fachowcw od quotfachowcwquot. Przestaem si ju sugerowa cudzymi opiniami a kady tam typuje co innego. Jeli chodzi o moje rednie i nie tylko, zwr uwag jak bardzo nam pasuje kada nowo. Nowy wskanik lub ustawienia rednich powoduj, e cieszymy si jak dzieci bo znalelimy super wskanik. Kiedy si je potestuje przestaje por piknie i zabawa w szukanie zaczyna si od nowa. Ja ju nie szukam, rednie i PA para co co mi odpowiada. Teraz tylko wiczy Specjalizacja, konsekwencja i cierpliwo. Nic nowego Swing Trading em duas frases: nos mercados mais rápidos, compre a fraqueza quando ela retorna à força. Nos mercados contra a queda, vender a força, pois retorna à fraqueza. 20 lis 2014, 10:13 Dzi mae l na USDJPY. Ju zakoczone. R: R 1: 2,5 wic w miar na now pocztek. Szukam wej z maym stopem. Chciabym jeszcze co zrobi z tym kapitaem Wejcie po sygnale ze rednich. Bez PA tym razem. Zaloguj si (lub zarejestruj), aby zobaczy pliki zaczone do tego postu. Swing Trading em duas frases: nos mercados mais rápidos, compre a fraqueza quando ela retorna à força. Nos mercados contra a queda, vender a força, pois retorna à fraqueza.

No comments:

Post a Comment